Παγκόσμια Ημέρα της Γης

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γης και στο πλαίσιο των δράσεων του περιβαλλοντικού προγράμματος και της συμμετοχής του Σχολείου μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning «Seed to Future, littleActions, big Impact», οι μαθητές μας ανέλαβαν τον καθαρισμό της πίσω αυλής του 2ου Γυμνασίου Σάμου, αναδεικνύοντας τη σημασία της φροντίδας του προσωπικού και σχολικού χώρου: https://www.youtube.com/shorts/ESje9_mcUzU
Παράλληλα, όλοι οι εταίροι του προγράμματος συνεργάστηκαν για τη δημιουργία ενός κοινού βίντεο, με στόχο τη σύγκριση πρακτικών, την ανταλλαγή ιδεών και την αναζήτηση κοινών, αποτελεσματικών λύσεων: https://www.youtube.com/watch?v=05XB2wGm0hM
Στόχος της συγκεκριμένης δραστηριότητας είναι να κατανοήσουμε ότι ο καθαρισμός του προσωπικού μας χώρου αποτελεί μια απλή αλλά ουσιαστική πράξη, που δείχνει τον σεβασμό μας προς το περιβάλλον στο οποίο ζούμε και περνάμε μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς μας.
Μέσα από τέτοιες δράσεις, οι μαθητές συνειδητοποιούν ότι η αλλαγή ξεκινά πρώτα από εμάς τους ίδιους και ότι ακόμη και μικρές καθημερινές πράξεις μπορούν να συμβάλουν σε έναν πιο καθαρό και βιώσιμο κόσμο.
Η συμμετοχή μας στο eTwinning ενισχύει τη συνεργασία, την περιβαλλοντική συνείδηση και την ενεργό συμμετοχή των μαθητών ως υπεύθυνων πολιτών του αύριο.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί:
Μεντέρη Ευαγγελία
Τότσα Βασιλική
Ακολουθούν φωτογραφίες από τη δράση:






