| |

Επίσκεψη στο ΕΕΕΕΚ Σάμου

Στο πλαίσιο αξιολόγησης της σχολικής μονάδας πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2026, η δράση «Ειδική και Γενική Αγωγή: Δημιουργώντας γέφυρες επικοινωνίας».

Ειδικότερα, οι μαθητές του τμήματος Β1 του 2ου Γυμνασίου Σάμου επισκέφθηκαν το ΕΕΕΕΚ Σάμου, όπου έλαβαν τη θερμή υποδοχή των μαθητών του ειδικού σχολείου. Είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν μεταξύ τους και να υλοποιήσουν βιωματικές δραστηριότητες. Αρχικά, προέβησαν στην ανάγνωση αποσπάσματος του λογοτεχνικού έργου «Μικρός Πρίγκιπας» του Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ, που αφορούσε το διαχρονικό θέμα της φιλίας. Έτσι, ήλθαν σε επαφή με το περιεχόμενο του δημοφιλούς αυτού βιβλίου και προσέγγισαν ζητήματα που επικεντρώνονταν στις ανθρώπινες σχέσεις, στη φιλία και στα χαρακτηριστικά του ιδανικού φίλου, διατυπώνοντας απόψεις και ανταλλάσσοντας πολύτιμες εμπειρίες. Στη συνέχεια, προχώρησαν στη δημιουργία εικαστικών έργων εμπνευσμένων τόσο από το περιεχόμενο του αποσπάσματος του ομώνυμου βιβλίου όσο και από την ίδια την καθημερινότητά τους.

Η εν λόγω δράση έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να αναπτύξουν ισχυρότερους δεσμούς γνωριμίας και επικοινωνίας με τους μαθητές του ΕΕΕΕΚ. Με τον τρόπο αυτό, καλλιεργήθηκαν αμοιβαία αισθήματα σεβασμού, αποδοχής και κατανόησης. Οι βιωματικές δραστηριότητες συντέλεσαν μάλιστα τόσο στη βελτίωση της αναγνωστικής και αντιληπτικής ικανότητας των μαθητών όσο και στην καλλιέργεια της δημιουργικότητάς τους. Παράλληλα, ενίσχυσαν το ομαδοσυνεργατικό τους πνεύμα και απέδειξαν έμπρακτα ότι η συμπερίληψη και η εξάλειψη των διακρίσεων δεν αποτελούν απλώς ένα όραμα αλλά απτή πραγματικότητα.

Συντονιστής της δράσης ήταν ο φιλόλογος ΕΑΕ κ. Γεώργιος Ηλιόπουλος. Στην ομάδα δράσης συμμετείχαν επίσης ο καθηγητής γερμανικής γλώσσας κ. Κωνσταντίνος Ευστρατίου και η καθηγήτρια καλλιτεχνικών κ. Χριστίνα Μυλωνά. Πολύτιμη ήταν η συνεισφορά της διευθύντριας και φιλολόγου ΕΑΕ του ΕΕΕΕΚ Σάμου κ. Βασιλικής Μουτούδη, του κοινωνιολόγου κ. Γεωργίου Καφετζή και της διατροφολόγου κ. Παρθένας Χατζηιγνατιάδου. Επιπλέον ευχαριστούμε τις Διευθύνσεις και των δύο σχολείων κ. Παπαδοπούλου Μερόπη (2ο Γ/σιο Σάμου) και κ. Μουτούδη Βασιλική (ΕΕΕΕΚ Σάμου) για τη διευθέτηση των πρακτικών ζητημάτων
προκειμένου να πραγματοποιηθεί η δράση. Τέλος ευχαριστούμε τον Όμιλο Επιχειρήσεων Χριστινίδη για την ευγενική χορηγία να μας διαθέσει ασφαλές και αντιρρυπαντικής τεχνολογίας τουριστικό λεωφορείο για την δωρεάν μεταφορά 19 μαθητών /τριών και τριών εκπαιδευτικών στο ΕΕΕΕΚ Σάμου.

———————————————————————————–
Ευχαριστήριο

Ευχαριστούμε τον ΌΜΙΛΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΧΡΙΣΤΙΝΙΔΗ για την ευγενική χορηγία δωρεάν μετακίνησης με ασφαλές αντιρρυπαντικό τουριστικό λεωφορείο 19 μαθητών /τριών του σχολείου μας και τριών εκπαιδευτικών προκειμένου να μεταβούν για Διδακτική Επίσκεψη στο Ειδικό Σχολείο Σάμου.

———————————————————————————–

Similar Posts