Συμμετοχή του σχολείου μας στη διαδικτυακή συνάντηση του eTwinning έργου «Seed to the Future»
Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning «Seed to the Future» που υλοποιείται στο σχολείο μας υπό τις Ευαγγελία Μεντέρη και Τότσα Βασιλική, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε διαδικτυακή συνάντηση με τους εταίρους από τις υπόλοιπες χώρες του προγράμματος, με αφορμή την Ημέρα eTwinning και την Ημέρα της Ευρώπης, στις 9 Μαΐου.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν, να επικοινωνήσουν και να ανταλλάξουν σκέψεις σχετικά με το τι σημαίνει για τους ίδιους το eTwinning. Μίλησαν για τη φιλία, τη συνεργασία, την επικοινωνία, τη δημιουργικότητα, αλλά και τη χαρά της μάθησης μαζί με συνομηλίκους από διαφορετικές χώρες και πολιτισμούς.
Η συνάντηση έδωσε σε όλους τους μαθητές τη δυνατότητα να εκφράσουν τις ιδέες και τα συναισθήματά τους. Ήταν μια όμορφη εμπειρία που ανέδειξε για ακόμη μία φορά τον σημαντικό ρόλο του eTwinning στη δημιουργία δεσμών συνεργασίας, αλληλοσεβασμού και ευρωπαϊκής συνείδησης.
Το σχολείο μας συνεχίζει με ενθουσιασμό τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα «Seed to the Future», ενισχύοντας την εξωστρέφεια, τη συνεργασία και τη δημιουργική συμμετοχή των μαθητών σε ευρωπαϊκές δράσεις.



