Ομάδα Facebook μαθητών

Οι μαθητές για τη Σχολική Χρονιά 2011-2012
δημιούργησαν και διαχειρίζονται στο Facebook την Ανοιχτή ομάδα “2ο Γυμνάσιο Σάμου
για να ενημερώνουν για θέματα που τους απασχολούν.

Similar Posts