Συμμετοχή του 2ου Γυμνασίου στο Μαθητικό Φεστιβάλ
Το σχολείο μας συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ “Μαζί” που διοργανώθηκε στις 7 Μαϊου στα πλαίσια του θεατροπαιδαγωγικού προγράμματος “Κι αν ήσουν εσύ” για τα ανθρώπινα δικαιώματα σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες. Οι μαθητές/τριες της Γ΄…
